فیلم تی تی چهارمین ساخته آیدا پناهنده کارگردان ۴۱ ساله سینمای ایران و کارگردان فیلم اسرافیل و ناهید است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود
اولین نمایش آن در بخش «Tokyo Premiere ۲۰۲۰» فستیوال ژاپنی بوده که در سه نوبت برای تماشاگران، رسانه‌ها و مطبوعات به نمایش درآمده است.
فیلمنامه فیلم را ارسلان امیری، همسر آیدا پناهنده نوشته است. تهیه کنندگی فیلم نیز بر عهده آیدا پناهنده است

هوتن شکیبا و الناز شاکردوست که قبلا در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد روبروی هم قرار گرفته بودند بار دیگر در فیلم تی تی در کنار هم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان

X احتمال لو رفتن داستان فیلم

آیدا پناهنده اولین جایزه را برای کارگردانی فیلم ناهید از جشنواره کن ۲۰۱۵ دریافت کرد.
اینبار او سراغ سوژه جدیدی در فیلم تی تی رفته که زنی خارج از ساختار جامعه ایران و چهارچوب اجتماعی قرار دارد.

الناز شاکردوست در این فیلم ایفاگر نقش مادری رنج دیده و فقیر است که نظافتچی بخش نوزادان بیمارستان است و مجبوره برای تامین مخارج زندگی، رحم خود را اجاره بدهد تا زوجی که نابارور هستند هم بتوانند صاحب فرزند شوند.
پارسا پیروزفر دارای نقش ابراهیم بوده که تومور دارد و بیماری او پیشرفته است؛
ابراهیم یک استاد فیزیک در آستانه کشف بزرگ سیاهچاله فضایی است و هنگامی با تی تی آشنا می‌شود او تلاش می‌کند برای پرستارش تی تی از کشف بزرگش درباره نزدیک شدن پایان جهان توضیح دهد و بگوید که فقط او می‌تواند بشریت را نجات بدهد.

سخنان ابراهیم در تی تی رسوخ می‌کند و یکباره تی تی تصمیم می‌گیرد که جان ناجی آینده بشریت را نجات دهد و اینکار را توسط نوعی طلسم جادویی می‌خواهد انجام بدهد که می تواند بطور معجزه آسایی باعث درمان ابراهیم گردد.

هوتن شکیبا در فیلم تی تی ایفای نقش امیر ساسان را برعهده دارد که نامزد تی تی بوده و مردی الکلی است که عشق تی تی را می‌خواهد استثمار کند و باعث شده شخصیت منفی فیلم شکل گیرد. (منبع خبرگزاری پانا )

عوامل فیلم تی تی

تهیه کننده و کارگردان: آیدا پناهنده

مجری طرح:حامد پروین خسروی

فیلمنامه: ارسلان امیری و آیدا پناهنده

بازیگران

پارسا پیروزفر
الناز شاکردوست
هوتن شکیبا
سودابه جعفرزاد