تئاتر پستچی پابلو نرودا جدیدترین اثر علیرضا کوشک جلالی است که از ۴ مرداد در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته و تا ۶ شهرویور نیز هر شب ساعت ۲۱ به روی صحنه خواهد رفت. نمایشنامه این اثر نوشته آنتونیو اسکارمتا نویسنده شیلیایی است که کوشک جلالی آن را ترجمه کرده است.

درباره علیرضا کوشک جلالی

علیرضا کوشک جلالی دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد و عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است. او بیش‌تر به زبان آلمانی می‌نویسد. کوشک جلالی چندین نمایشنامه به زبان فارسی نوشته و ترجمه کرده که در انتشارات مختلف به چاپ رسیده‌اند. از آثاری که کوشک جلالی در ایران به روس صحنه برده است، می‌توان به نمایش‌های مسخ، پابلو نرودا، موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن، بازرس و خدای کشتار اشاره کرد. (منبع: خبرگزاری مهر)

نمایشنامه پستچی پابلو نرودا

نمایشنامه پستچی پابلو نرودا روایتگر زندگی مردم شیلی و ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با اشعار پابلو نروداست. نرودا و اشعارش تأثیر عمیقی بر مردم شیلی گذاشته‌اند. نرودا آموزگار عشق است. ماریوی پستچی در ارتباط با این شاعر بزرگ به رمز و راز عشق پی می‌برد. عشقی که نه تنها ماریو بلکه مردمان سراسر جهان را به مرز جنون می‌کشد. به طور کلی این نمایشنامه متنی است در ستایش دوستی و عشق، درباره شعر و لذت، آزادی و سیاست!

عوامل تئاتر پستچی پابلو نرودا

نویسنده: انتونیا اسکارمتا

مترجم و کارگردان: علیرضا کوشک جلالی

بازیگران: رؤیا تیموریان، امیرکاوه آهنین‌جان، اشکان خطیبی و دنیا مدنی

آهنگساز: امیر عظیمی    طراح گرافیک: آیدین قشلاقی

مجری طرح: حمید خرم‌طوسی     طراح صحنه: امیرحسین دوانی

طراح گریم: سپهر گودرزی    طراح لباس: دنیا مدنی

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: الهه برادران      دستیار دوم کارگردان: شهروز زعفر

عکاس: حسین حاجی‌بابایی

مدیر صحنه: کیارش رادمهر    منشی‌صحنه: غزال غلامی