کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر با استقبال گسترده‌ای مواجه شد به طوری که در دقایق اولیه آغاز بلیت فروشی کنسرت در هفتم اسفند ۹۷، همه بلیت‌های این اجرا پیش‌فروش شد. هنوز دقایقی از آغاز بلیت فروشی کنسرت شهرخاموش نگذشته بود که سامانه فروشنده بلیت اعلام کرد کلیه بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته است.

ابتدا بنا بود کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر در روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۶ و ۲۹ فروردین اجرا شود که جدیداً برای دو شب دیگر نیز تمدید شد و در ۲۵ و ۳۱ فروردین نیز اجرا خواهد داشت. این کنسرت در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته بعد از برگزاری این کنسرت‌ها، گروه اجراهای زنده دیگری را در نیز شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد.
*خرید بلیت سانس‌های تازه کنسرت شهر خاموش (۲۵ و ۳۱ فروردین ماه) از چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه، ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

گفتنی است که بخشی از عوائد فروش بلیت کنسرت شهر خاموش کیهان کلهر به سیل زدگان اهدا می‌شود. در این کنسرت علاوه بر حضور کیهان کلهر اعضای کوارتت مینیاتور متشکل از پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، نیلوفر محبی نوازنده ویولن و میثم مروستی نوازنده ویولن گروه اجرایی پروژه «شهر خاموش» را تشکیل می‌دهند. (منبع: خبرآنلاین)

شهرخاموش یکی از آثار شناخته شده کیهان کلهر است که سال ۱۳۸۷ با همراهی گروه «بروکلین رایدر» منتشر شد و تاکنون آثار این آلبوم در بسیاری از شهرهای اروپایی و آمریکایی به اجرا درآمده است.

مختصری درباره استاد کیهان کلهر

استاد کیهان کلهر متولد ۳ آذر ۱۳۴۲ است. ساز تخصصی این استاد آهنگ‌ساز و نوازنده، کمانچه است. وی در کنار کمانچه، تنبور، سه‌تار و شاه‌کمان نیز می‌نوازد.

کلهر با هنرمندان ایرانی از جمله محمدرضا شجریان، علی‌اکبر مرادی، شهرام ناظری، حسین علیزاده و گروه دستان هم به اجرای موسیقی پرداخته ‌است. او همچنین با هنرمندانی از کشورهای مختلف نیز همکاری‌هایی داشته است که از جمله این همکاری‌ها می‌توان به همکاری هنری او با اردال ارزنجان از ترکیه، شجاعت حسین خان از هند، یویوما از چین، ژائو ژیپینگ، عالیم قاسمف از جمهوری آذربایجان، بروکلین رایدر از آمریکا، ارکستر فیلارمونیک نیویورک، کوارتت کرونوس و گروه سازهای بادی هلند اشاره کرد. این همکاری‌های جهانی او را به هنرمندی بین‌المللی تبدیل کرده‌است.

کیهان کلهر با آلبوم‌های بی تو به سر نمی‌شود، فریاد، باران و فراتر از نقشه جغرافیا که در آن‌ها به‌عنوان آهنگ‌ساز و نوازنده نقش داشته نامزد جایزه گرمی شده‌است. در پنجاه و نهمین مراسم جایزه گرمی، کیهان کلهر به همراه گروه جاده ابریشم به رهبری یویوما با آلبوم sing me home موفق به کسب جایزه گرمی بهترین موسیقی جهانی شدند.