تئاتر قهوه قجری نمایشی است که آتیلا پسیانی بیست سال پیش روی صحنه برده بود و حال همین نمایش را دوباره و با بازیگران نسل جدید، از ۲۳ بهمن تا ۲۳ اسفند در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌برد.

تئاتر قهوه قجری که متن آن با نگاهی به نمایشنامه «هملت» شکسپیر و توسط خود آتیلا پسیانی نوشته شده است، نخستین بار در سال ۱۳۷۸ و در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت.
سپس در سال ۷۹ و در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی داشت. بازیگران این نمایش بهرام ابراهیمی، محمد پورحسن، فرهاد شریفی، رضا فیاضی و آتیلا پسیانی بودند. نمایش قهوه قجری در آن سال‌ها با استقبال گسترده تماشاگران تئاتر روبه‌رو شد. این نمایش موفق برای تماشگران نسل‌های قبلی اثری خاطره‌انگیز محسوب می‌شود.

نمایش قهوه قجری این بار با بازی بازیگران جدیدبه روی صحنه می‌رود. دو تن از بازیگران توانمند و محبوب این روزهای سینما و تئاتر؛ نوید محمدزاده و هوتن شکیبا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
این دو بازیگر پیش از این در نمایش‌های«ستوان اینیشمور» حسن معجونی و نمایش‌های موزیکال و موفق «اولیور توئیست» و «بینوایان» حسین پارسایی نیز همبازی بوده‌اند.
آخرین تجربه حضور محمدزاده بر صحنه تئاتر نیز با ایفای نقشی متفاوت در نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی سید محمد مساوات بود.
هوتن شکیبا نیز آخرین بار با نمایش «اسلو» یوسف باپیری روی صحنه حضور پیدا کرده بود. سایر بازیگران این نمایش نیز عباتند از: اصغر پیران، روح‌الله حق‌گوی لسان و نوید جهان‌زاده.

عوامل تئاتر قهوه قجری

نویسنده: آتیلا پسیانی (با نگاهی به هملت شکسپیر)
طراح و کارگردان: آتیلا پسیانی
برنامه ریز و دستیار کارگردان: امیرحسین دوانی
بازیگران (به ترتیب حروف الفبا): اصغر پیران، نوید جهان‌زاده، روح الله حق‌گوی لسان، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده
مدیر تولید: محمد قدس
گرافیک: ma.art.studio
طراح: آرمان کوچکی
عکس: حسین حاجی بابایی
مدیر صحنه: داوود ونداده