نمایش تاتر بد یا تئاتر بد دومین اثری است که مهدی کوشکی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. اولین اثر کوشکی، نمایش شیطونی بود که از ۷ فروردین تا ۲۲ تیر ماه سال ۹۷ روی صحنه رفت.
نمایش تاتر بد نیز از ۴ تا ۲۵ شهریور روی صحنه می‌رود. این تئاتر نیز همچون اولین اثر مهدی کوشکی در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه رفته است. کوشکی در این اثر نیز همچون نمایش شیطونی با شهروز دل افکار به عنوان بازیگر همکاری دارد.

گفتگو با کارگردان دربارهنمایش تاتر بد

این تئاتر نمایشی است اجتماعی که به معضل خشونت در جامعه می‌پردازد. مهدی کوشکی نویسنده و کارگردان نمایش در گفتگو با تیوال (منبع) هدف از نمایش تئاتر بد را زدن تلنگری به جامعه برای جلوگیری از خشونت معرفی می‌کند. کوشکی می‌گوید طراحی صحنه خالی به گونه‌ای انجام شده که خالی از هرگونه عنصر اضافه باشد تا جنبه‌های انسانی در اثر بیشتر به چشم بیایند.

در این نمایش تماشاگر با یک ویدئو پروژکتور مواجه می‌شود که تمام دیالوگ‌های بازیگران را روی پرده به نمایش می‌گذارد. کوشکی هدف از این کار را فاصله‌گذاری برای تماشاگر معرفی می‌کند و می‌افزاید تماشاگر با این ویدئو پروژکتور یک فاصله‌ای از فضای نمایش می‌گیرد و متوجه می‌شود که این حجم از خشونت صرفاً یک نمایش است نه واقعیت.

کارگردان نمایش تاتر بد علت نامگذاری این نمایش را خشن بودن آن می‌داند و می‌گوید تئاتر درباره موضوع بدی ساخته شده است و نسبت به نمایش‌های معمول و متعارف یک تئاتر بد محسوب می‌شود.

عوامل نمایش تاتر بد

نویسنده و کارگردان: مهدی کوشکی

بازیگران: امیر باباشهابى، شهروز دل افکار، حسین برفى نژاد، محمد عبدالوند، مهدى کوشکى و سعید اویسی

دستیار کارگردان: میثم انتظاری
منشی صحنه: پانته‌آ احمدخان
مدیر صحنه: محمد حسین رنجبر
طراح پوستر و بروشور: بهرام رامه
طراح لباس: زهره کاظمی
تبلیغات مجازی: گروه جارچی