تئاتر فالش خوانی در چهارراه فخرآباد به نویسندگی و کارگردانی هادی احمدی از اول مهر ماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه است. تئاتر فالش خوانی در چهارراه فخرآباد در ششمین جشنواره تئاتر شهر موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد شد. همچنین این نمایش کاندیدای دریافت جایزه‌های بهترین نمایش و بهترین نمایشنامه نیز شد.

محتوای تئاتر فالش خوانی در چهارراه فخرآباد

هادی احمدی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره نگارش نمایشنامه فالش‌خوانی در چهارراه فخرآباد می‌گوید: آغاز فرآیند نگارش متن به شرکت در کارگاه نویسندگی «سی و دو حرف برای نوشتن» آقای محمد یقوبی در سال ۹۵ باز می‌گردد و پس از آن نیز نمایشنامه را تکمیل کردم.

فالش خوانی در چهارراه فخرآباد مضموعی اجتماعی دارد و به حادثه اسیدپاشی در چهارراه فخرآباد می‌پردازد که بوی انتقام و کینه دارد. شادی دختری‌ بیست و سه ساله است که پس از ماجرای تلخ جدایی پدر و مادرش روزهای سختی را سپری می‌کند او همچنین در فاصله زمانی کوتاهی مادرش را از دست می‌دهد. شادی یک زن را عامل اصلی تمام این اتفاق‌ها می‌داند و همین موضوع زمینه‌ساز انگیزه او برای گرفتن انتقام می‌شود.

احمدی درباره سبک و شیوه اجرایی این تئاتر می‌گوید: سعی کرده‌ایم در اجرا کمی از شیوه و فرم اجرایی تئاتر مستند الهام بگیریم. اتفاق این نمایش واقعی نیست و ساخته ذهن نویسنده است اما شیوه روایت نمایش اینگونه است که مخاطب را وارد داستان کرده و مسائل را با او مطرح می‌کند. (منبع: هنر آنلاین)

عوامل تئاتر فالش خوانی در چهارراه فخرآباد

نویسنده و کارگردان: هادی احمدی  بازیگران: نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری، هادی احمدی

گروه  کارگذدانی:  دستیار اول و برنامه‌ریز: بهاره خالقی  دستیار دوم: پرستو ایمانی

گروه تبلیغات مجازی:  عکاس تبلیغات: عباس براتی  طراحی گریم عکس‌های تبلیغاتی: سامان مه‌آبادی  تصویربردار تیزرهای تبلیغاتی: سعید سراجی  طراح پوستر و بروشور و ساخت تیزر: هادی احمدی

عکاس اجرا: ماریا جان بزرگی