تئاتر شاه ماهی نوشته مشترک احمد سلگی و رضا بهاروند، به کارگردانی رضا بهاروند و تهیه‌کنندگی محمد قدس و امیر جدیدی از ۲۵ اردیبهشت ۹۸ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. این نمایش تازه‌ترین همکاری بهاروند و سلگی بعد از نمایش‌های «سماعی زاده» و «زهرماری» است.

درباره عوامل تئاتر شاه ماهی

رضا بهاروند که کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد، کارگردانی را با تئاتر دانشگاهی آغاز کرد و نمایش «وقت ناهار» او اثر برگزیده بخش بین‌الملل هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شد. او همچنین نمایش‌های موفق «سماعی زاده» و «زهر ماری» را در کارنامه هنری خود دارد.

امیر جدیدی بازیگر اصلی تئاتر شاه ماهی است که بعد از گذشت چند سال دوری از صحنه نمایش، با  این نمایش به عرصه تئاتر باز خواهد گذشت. آخرین حضور امیر جدیدی روی صحنه تئاتر در سال ۹۵ و نمایش «آواز‌ه خوان» بوده است. امیر جدیدی بازی در تئاتر را از سال ۹۱ با نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق آغاز کرد و در نمایش‌های «کالیگولا» و «آوازه خوان» روی صحنه رفت. این هنرمند علاوه بر بازی در این نمایش تهیه‌کننده این نمایش نیز هست.علی شادمان نیز پس از نمایش موفق «زهرماری» مجدداً به عنوان بازیگر در این پروژه با بهاروند همکاری می‌کند.

عوامل تئاتر شاه ماهی

کارگردان: رضا بهاروند

تهیه کنندگان: محمد قدس و امیر جدیدی

نویسندگان: احمد سلگی و رضا بهاروند

بازیگران (به ترتیب حضور): امیر جدیدی، علی شادمان، الناز حبیبی، فائزه یوسفی، کیوان محمدی، مهران میری، سارینا ترقی، نصیر ساکی و پرستو معین.

طراح صحنه: روحان امامی    طراح نور: صبا کسمایی   طراح صدا: آرمین خیردان

طراح لباس: شیما میرحمیدی

طراح گریم: لعیا خرامان

گرافیست و طراح پوستر و بروشور: سعید رضوانی

آهنگساز: مبین بهاروند،شایان صفوی   عکاس: حسین حاجی بابایی

مدیر تولید: سینا فراهانی   دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین شاهیوند

منشی صحنه: مریم ضمیریان   مدیران صحنه:بهزاد اسحاقی، نیما سکوت