تئاتر تن شوری به کارگردانی و نویسندگی رضا ثروتی و با حضور پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر از ۲۷ آذر تا ۲۰ دی ۹۷ در ۲ سانس ۱۸ و ۲۱ به روی صحنه می‌رود. این تئاتر بر اساس سریال تلویزیونی صحنه هایی از یک زناشویی اثر اینگمار برگمان ساخته شده است.
یک نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید این است محتوای این تئاتر رده سنی دارد و از تماشای آن توسط افراد پایین‌تر از هجده سال جلوگیری خواهد شد

افتخارات رضا ثروتی

ثروتی تاکنون موفق به کسب جوایزی چون نویسنده و کارگردان برگزیده دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، کارگردان برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران برای نمایش «مکبث»، جایزه ویژه هیئت داوران برای کارگردانی و طراحی بدیع و تاثیرگذار نمایش «مکبث» از بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جایزه ویژه هیئت داوران برای طراحی و کارگردانی نمایش «عجایب المخلوقات» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جایزه ویژه هیئت داوران برای طراحی و کارگردانی نمایش «ویتسک» از سی امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شده است.

خلاصه داستان تئاتر تن شوری

تئاتر تن شوری یک تئاتر اجتماعی و  برشی از یک زندگی زناشویی است. رویکرد این نمایش، نگاه کردن به زندگی این زوج با شیوه‌ تئاتر درمانی یا «سایکو درام» است. تئاتر درمانی نوعی کاوش علمی جهت دریافت حقیقت از طریق شیوه‌های نمایشی است.

عوامل تئاتر تن شوری

نویسنده، طراح و کارگردان: رضا ثروتی
بازیگران: پانته‌آ پناهی‌ها، صابر ابر
مدیرتولید: روح اله زندی فرد   دستیار تولید: محسن نجفی نیا
طراح نور:  روشدی الیجی   ‏طراح لباس: شادی پرند
‏آهنگسازی و صدا: کسرا پاشایی
ویدئو: پیام قربانی   ‏گرافیک: مرتضی اتابکی
گریم: لعیا خرامان   ‏گریم ویدئو: ایمان امیدواری
عکاس: مریم دیهول
برنامه‌ریز و مشاور رسانه‌ای: ثمین مهاجرانی
دستیاران کارگردان: زهرا فضل الله، جواد باقری
منشی صحنه: زهرا فضل الله   ‏مدیر صحنه: باران فرد، فاضل معصومی