نمایش بیگانه در خانه به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات از اول تا سی‌ام دی در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می‌رود. اجرای این نمایش، ۱۳۰ دقیقه است و از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود.

نمایش بیگانه در خانه جدیدترین پروژه گروه تئاتر «رادیکال ۱۴» محسوب می‌شود. این گروه در جشن انجمن منتقدان تئاتر در سال ۹۷ به عنوان بهترین گروه تئاتر سال انتخاب شد. نمایش بیگانه در خانه مثل نمایش‌های اخیر این کارگردان، طراحی دکور و صحنه قابل توجهی دارد. سید محمد مساوات پیش‌تر نمایش‌هایی نظیر «این یک پیپ نیست»، «قرب آن گاه»، «بی پدر»، «خانه وا ده»، «یافت‌آباد»، «بیضایی» و… را به روی صحنه برده است. (منبع: خبرگزاری مهر)

درباره کارگردان

سید محمد مساوات از کارگردان‌های جوان موفق تئاتر ایران است. او در سال‌های فعالیت هنری خود در حوزه تئاتر، موفق به دریافت جوایز متعددی در حوزه‌های نویسندگی و کارگردانی شده است. از جمله این جوایز می‌توان به تندیس کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی برای نمایش «ارتش میرزا ملکم خان خانبلوکی» از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، تندیس طراحی صحنه برای نمایش «بازیخانه قیاس الدین مع الفارق» از سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و تندیس کارگردانی مسابقه بین‌الملل برای نمایش «خانه وا ده» از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اشاره کرد.

مساوات همچنین در زمینه جذب مخاطب هم به خوبی عمل کرده است و در یکی دو سال گذشته، اجرای نمایش‌های پرمخاطبی همچون «بی‌پدر» و «این یک پیپ نیست» را در کارنامه خود داشته است.

عوامل تئاتر بیگانه در خانه

نویسنده و کارگردان: سید محمد مساوات  دستیار کارگردان: مسعود الله‌دادی

بازیگران: رومینا مومنی‌، محمد علی‌محمدی

مجری طرح: روح‌اله زندی‌فرد   مدیر اجرا: میلاد آریافر

مشاور کارگردان: امید بنکدار

طراح صحنه: سیدمحمد مساوات، سیدمحمد مهدی موسوی تبار

طراح داخلی صحنه: مریم نورمحمدی

طراح لباس: سمانه احمدی مطلق

آهنگساز: امیرحسین الله دادی    طراح صدا: علیرضا اکبریان

طراح نور: صبا کسمایی

طراح گرافیک: سید محمد مساوات