کنسرت همایون شجریان از یازدهم آذر ماه به مدتِ چهار شب در سالنِ وزارتِ کشور به همراه سهراب و تهمورس پورناظری و به تهیه کنندگی دو شرکتِ‌ «دل‌آواز» و «بارانا»  برگزار می شود

سهراب و تهمورس پورناظری، موسیقی‌دانان ایرانی فرزند کیخسرو پورناظری  هستند.

تهمورس پورناظری در نواختن سازهای تار، سه‌تار، تنبور، بربط،دف و دیوان چیره‌دست است و با سازهایی چون سنتور، تنبک، کمانچه، دوتار و نی آشنایی کامل دارد.

سهراب پورناظری در دو سالگی نواختن تنبور را شروع کرد در سیزده سالگی، آموختن تکنیک‌های کمانچه‌نوازی را نزد اردشیر کامکار آغاز کرد، و پس از دو سال توانست در گروه شمس به عنوان تکنواز کمانچه بنوازد. وی به‌عنوان خواننده و نوازنده با گروه‌ها و هنرمندان مختلف همکاری داشته‌است که از جمله آن‌ها می‌توان به همکاری با محمدرضا شجریان، شجاعت حسین خان، beyond borders project و Pacific Symphony Orchestra The اشاره کرد.

 همایون شجریان در این کنسرت؛ از آلبوم‌  رگِ خواب، نه فرشته‌ام نه شیطان و آرایش غلیظ و تعدادی قطعه‌ی جدید اجرا می‌کند. از جمله قطعاتِ این برنامه آهای خبردار، ابر می‌بارد، کولی، چرا رفتی، خوب شد، دل به دل، حصار، آرایش غلیظ و … است.
کنسرت‌  «ایران من» :
آواز «همایون شجریان»
تهمورس پورناظری (تار و سه‌تار) و سهراب پورناظری (کمانچه و سه‌تار)
آزاد میرزاپور  (بربت و سه‌تار)، حسین رضایی‌نیا (سازهای کوبه‌ای)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، آرشاک زهاکیان (کلارینت و دودوک)، بهنام ابوالقاسم (پیانو)، ‌تینا جامه‌گرمی (ویولون یک)،‌ امین عطایی (ویولون یک)،‌ نیما زاهدی (یولون دو)، آرمان گریگوریان (ویولون دو)،
آرمن گاسپاریان (ویولا)، نیلوفر سهی (ویولا)،
نگار نواراد (ویولون‌سل)، آتنا اشتیاقی (ویولون‌سل)، نارک گاسپاریان (ویولون‌سل)، واردان آراکلیان (گیتار بیس)، هادی اسماعیلی (کنترباس)، شیده شکرابی (چنگ)

آخرین فعالیت این گروه، اجرای کنسرت- نمایش «سی» در تابستانِ سال جاری در مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدآباد بود که سالِ دیگر برای دومین بار در تهران و اولین بار در تعدادی از شهرستان‌های کشور از جمله شیراز روی صحنه خواهد رفت.

برای خرید بلیط کنسرت همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری به دو سایتِ «ایران کنسرت» به آدرسِ www.iranconcert.com و «می.ر.سی» به آدرسِ www.miresi.ir مراجعه نمایید.