تئاتر عروس مردگان به کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه‌کنندگی مریم نراقی در اردیبهشت ۹۸ با ۱۵ اجرا در تهران رویال هال هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه می‌رود. این نمایش موزیکال اقتباسی از انیمیشن معروف «عروس مرده» به کارگردانی تیم برتون و مایک جانسون، محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی برادران وارنر آمریکا است. این نمایش با توجه به محتوای آن برای کودکان و بزرگسالان مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت بلیط این تئاتر ۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

عوامل تئاتر عروس مردگان

امیدرضا سپهری طراحی و کارگردانی تئاتر عروس مردگان را بر عهده دارد، او پیش‌تر نمایش‌های «ببخش سایمون جان»، «مهمانسرای دو دنیا» و«داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» را روی صحنه برده است. مریم نراقی تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده دارد. محمد معتمد نیز به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه حضور دارد.

میلاد مهدوی آهنگسازی قطعات موزیکال نمایش و ارکستر «ایستگاه» به رهبری مهدی نوروزی اجرای موسیقی این نمایش را بر عهده دارند. ارکستر «ایستگاه» سابقه همکاری با ریچارد کلایدرمن و ناصر چشم‌آذر را در کارنامه کاری خود دارد.

بازیگران شاخص زیادی در تئاتر عروس مردگان به ایفای نقش می‌پردازند. از جمله بازیگران این نمایش موزیکال می‌توان به ‏‎میلاد کی‌مرام، ‏‎نازنین بیاتی، ‏‎شقایق دهقان، ‏‎مهران احمدی، ‏‎مهران امام بخش، ‏‎ناصر عاشوری، ‏‎علی عامل هاشمی، ‏‎محمد لهراسبی، فرناز توللی، مهران احمدی، امیر جعفری و نیکی کریمی اشاره کرد.

داستان تئاتر عروس مردگان

همانطور که گفته شد تئاتر عروس مردگان انیمیشن اقتباسی از فیلم‌نامه انیمیشن«عروس مرده» اثر «جان آگوست»، «کارولینه تامپسون» و«پاملا بتلر» است. این انیمیشن در سال ٢٠٠۶ نامزد دریافت اسکار بهترین انیمیشن شده بود و روایتی است بین دنیای زندگان و مردگان. دنیای بی‌روح زندگان که در آن رنگ‌ها مرده و انسان‌ها بیمار و رنجورند و دچار روزمرگی و تزویرند. در عوض در دنیای مردگان همه شاد و مهربان‌اند و محیطی با رنگ‌های شاد دارند و بر خلاف زندگان در حال عشق ورزیدن هستند.